CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 27. marec 2008

9 javljanje



Budilka je zazvonila 10.30. Kot vsako jutro sem tudi danes vzel zobno ščetko v roke in si umil zobe. Bilo bi lepo, če bi nekdo drug to počel namesto mene. Zunaj je bilo lepo sončno vreme (a kaj ko hladen veter vse pokvari). Nič nisem zajtrkoval, takoj sem se odpravil v fitnes.

Po kosilo sem imel veliko prostega časa, kajti trening smo imeli šele ob osmih zvečer. Izkoristil sem ga z gledanjem Prison breaka (3 sezona) in pogovori preko MSN-ja. Trening danes je bil lažje narave, kajti jutri igramo v Akranesu naslednjo prijateljsko tekmo proti novemu prvoligašu Grindaviku ob 21.00 po našem času za katere igra tudi igralec iz Slovenije Senad Tiganj. Potekali so tudi zaključni pogovori o pripravah v Turčiji (kako in kaj tam) na katere se odpravimo v soboto. V glavnem, pestro bo. Nočko...

Danes je praznoval rojstni dan moj stric "Francuz". Tako, da vse najboljše njemu :)

Ovom prilikom hteo bi, da pozdravim prijatelja Dragana iz Lazarevca. Drago mi je što čitaš moj blog. Ovo pišem u srpskom jeziku, da me možeš razumeti :) Molim te pozdravi sve moje i ostale tamo. Volim vas :)

Pravilen odgovor ankete Koliko km cca je Islandija oddaljena od Slovenije je več kot 3000 km. Po mojih neuradnih podatkih je Islandija oddaljena okoli 3300 km :) Hvala, ker ste glasovali. Le tako naprej ;)

2 komentarji:

Anonimni pravi ...

pozdravljen. super in čestitke za odločitev glede odhoda v tujino. sama sem imela namen iti naslednji semester na izmenjavo na Finsko. ampak so me tamkajšnje temperature prepričale za Španijo :):) pri -45 se definitivno spremenim v kocko :) zatorej NE Finski:):)
Želim ti veliko uspeha dalje, pa nalimaj kaj fotk gor glede pokrajine, nogometne novičke niso toliko zame ;)
lep pozdrav, ina

Anonimni pravi ...

Bravo,Miro ! Le tako naprej pa pamet v glavo in živi športno pa pazi nase....kake so pa kej punce tam gor?