CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 25. marec 2008

7 javljanje



Danes sem pa bil malo bolj zgoden kot ponavadi. Rekel sem konec predolgemu spanju. Šel sem se v fitnes malo raztegniti, narediti nekaj vaj za trebušne mišice in odteči kakšen kilometer. Na koncu sem si privoščil še savno. Ja ja, bil sem kot nov. Super občutek :) Bil sem pripravljen za kosilo.

Cel dan je padal droben sneg. Hvala bogu ni bil moker. Zapadalo ga je nekje 5 cm. To je pomenilo, da smo današnji trening v celoti naredili v dvorani. Nisem imel nič proti. Komu bi se dalo teči ne vem kolikokrat 400 metrov? Meni že ne (vsaj danes ne), vendar enkrat bomo morali tudi to oddelati :). Trening je trajal 2 uri in 10 minut. Zvečer se ni zgodilo nič pretresljivega. MSN, Big brother in Prison break pa spanec.

Jutri vam razložim posebnost priimkov Islandcev. Le kdo si je to izmislil :)

Kraj Olafsvik, kjer živim in igram nogomet

0 komentarji: