CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 21. marec 2008

3 javljanje


Premalo spanja :), vendar sem oddelal tudi ta trening. Najbolj sovražim obdobje priprav pri nogometu. Upam, da bo hitro minilo. Danes je bila hiša še bolj polna kar pa mi mogoče ni bilo všeč, ker sem nujno potreboval malo spanca. Islandci so polni energije. Ko se pogovarjajo imam občutek kot, da se kregajo. A spanec sem si vseeno privoščil :) Moral sem se pripraviti za popoldanski "Cooper test".

Popoldanski trening smo naredili v bližnji vasici Hellisandurju. Prišel je trenutek, ko smo morali dokazati trenerju koliko smo sposobni preteči v tem trenutku. Igrišče na katerem smo tekli je bilo zelo razmočeno in pogoji so bili dokaj težki. Jaz sem odtekel 3200m v okroglih 11 minutah. Mislim, da je to solidno, kajti zadnje dni se počutim zelo utrujeno. Bo pa enkrat boljše, vem... :)

3 komentarji:

zuti8 pravi ...

mora bit boljše... tako kot blog tudi z pomočjo (po mojem mnenju) blogerja ki je med največjimi;)

Unknown pravi ...

No, pa si se res zavzel za ta blog. Lepo, pa kar tako naprej...

Anonimni pravi ...

riba je v redu???