CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 24. marec 2008

6 javljanje



Likalnik je bil res v roki :)

Zopet predolgi spanec. Kaj pa naj. Dan se je začel kot vsak drugi. Jedel sem svoje "Choko Puffse" v mleku ob prebiranju novic na računalniku. Nič posebnega. Danes sem imel študentsko kosilo (pašta in solata), ki pa ga imam zelo rad. Dan sem večinoma časa preživel za računalnikom. Nekaj časa sem si tudi vzel za likanje. Moja mama si mene sigurno ne bi mogla predstavljati. Bila bi tista varianta "Miro s peglo?" :) Ni šans. Pa vendar je res. Čeprav nimam veliko izkušenj z likanjem, sem se pripravljen učiti. Napočil je čas za trening.

Uuuu. Še si želim takšnih treningov. Bili smo samo trije igralci in trener. Trening je trajal približno dve uri in je vseboval nogometni tenis in vaje za moč. Toda ta tenis ti dvigne pulz na 190 :) Sem se kar pošteno prepotil i hkrati zaslužil pijačo, ki me bo čakala na pripravah v Turčiji. Nič nimam proti :)

Danes sem začel od začetka gledati slovenski Big Brother. Kolegica mi je posodila geslo za dostop. Hvala Sanja :) Tako, da bom tudi jaz na tekočem, tako kot ste vi lahko že nekaj časa. Čas je za spanec. Jutri je nov dan...

0 komentarji: