CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 23. marec 2008

5 javljanje

Bil je kar dolgi spanec. Bioritem sem totalno spremenil. Hodim zelo pozno v posteljo in se zbujam okoli poldneva. To ni dobro. Na vrsti je bil še en prost dan, dan v katerem sem poležaval na sedežni pred televizijo in gledal dve nogometni tekmi. Bil je to tudi dan, ko je bila na vrsti čistilna akcija hiše (član akcije pa sem bil sam, kajti pomoči sostanovalca niti ne morem pričakovati). Sesalec je šibal skoraj po celi hiši. Naredil sem nekaj koristnega :) Fajn se mi je zdelo...

Okoli osme ure zvečer pa sem ugotovil, da bi lahko naredil nekaj koristnega konkretno zase. Oblekel sem trenerko in šel tečt. Morem priznati, da mi je zelo odgovarjalo. Po tem sem se bolje počutil. Mislim, da sem ta dva dneva izkoristil zelo dobro glede počitka in, da sem sedaj spet 100% pripravljen na nove napore. Se že veselim naslednjega treninga...

Miha Rožič vse najboljše za tvoj rojstni dan :)

Novak Đoković in Ana Ivanović sta postala zmagovalca turnirja v Indian Wellsu :)

Hiša od znotraj v kateri živim

0 komentarji: