CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 1. junij 2008

39 javljanje


Foto: Blaž Šunta www.eposavje.com
TRIJE MESECI SO MIMO!
Rezultat četrtega kroga 1. delid karla
Vikingur Olafsvik - IBV 0-2 (0-1)
V deževnem in vetrovnem vremenu nismo mogli parirati vodilni ekipi lige. Jaz sem tekmo začel na klopi. V igro sem vstopil v 80. minuti. Jutri (02.06) nas čaka tekma 2. kroga islandskega pokala.

Krško ostaja drugoligaš!
Ne morem opisati s svojim besedami kako sem vesel glede tega. Iskreno povedano sem celo soboto drhtel zaradi tekme in moje srce je še vedno tam. Ampak fantje me na koncu niso razočarali. Pokazali so kako veliko srce imajo. Ko sem gledal posnetke iz tekme, sem hotel kar domov. Vrjamem, da je bilo noro! Čestitam fantje. Sem pa neverjetno presenečen in šokiran nad tem, da je iz 2.SNL izpadla ekipa Triglava, ki je bila za nas vedno trd oreh. Vendar to je nogomet in zato ga imamo (skoraj) vsi radi.

V NOGOMETNI POKOJ ODHAJA (MISLIM, DA ZELO PREHITRO) MOJ VELIK PRIJATELJ TER LEGENDA IN IKONA KRŠKEGA NOGOMETA DANAŠNJICE ROK ZORKO! Človek, ki je 25 let z dušo in telesom igral za ta klub se je na zadnji prvenstveni tekmi poslovil od aktivnega igranja nogometa. Pomagal je članskemu moštvu, da se je skozi leta prebijal višje in višje, vse do 2. SNL, kjer sedaj uspešno nastopa že 6 sezon. Roka sedaj čaka (verjetno) najmanj enako obdobje kot sedaj, da svoje znanje in izkušnje še naprej prenaša na mlajše igralce ter spravi nogomet v Krškem še na višji nivo kot je sedaj. Vsaka čast Roki! Bil si dober igralec in hkrati soigralec ter pravi kapetan in vodja moštva! Srečno naprej...

0 komentarji: