CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 28. maj 2008

38 javljanje



Dnevi kar minevajo. Hitreje gre kot sem si mislil in ni mi žal, da sem se odločil za spremembo v svojem življenju. Sedaj sem tukaj "gor" in poskušam uživati kolikor se le da. Normalno je, da pri vsem pridejo vzponi in padci, vendar me delajo samo močnejšega. Mislim, da bom od tega odnesel marskikaj novega, pozitivnega in zanimivega. Edina stvar, ki me moti na Islandiji je vreme. Nogometa se včasih enostavno sploh ne da igrati, kajti veter je neusmiljen. Če k vsemu temu dodate še dež potem lahko sklepate kako je. Islandci si lahko mogoče tako ali drugače malo več privoščijo od nas, vendar jim to ni naklonjeno. Zna pa včasih biti zelo prijetno, vendar te dnevi so redki (vsaj do zdaj). Ampak verjamem, da bo boljše glede tega. Konec koncev prihaja poletje :) upam, da ga imajo tudi tukaj...

V torek sem po lastni želji odigral prvenstveno tekmo za mlado ekipo Vikingurja U23 proti Vikingurju iz Reykjavika. Visoko smo izgubili (0-4), kajti v ekipi je bilo veliko mladih fantov starih od 16 do 19 let. Nič hudega. Poraz je sestavni del športa. Je pa to dobra stvar za mlade nogometaše, da se lahko razvijajo in igrajo. Mislim, da bi to morali uvesti tudi v Sloveniji.

V petek 30.5.2008 nas čaka 4. krog 1. delid karla proti vodilni ekipi IBV. Gre za zelo močno moštvo, ki ima po 3. krogih 3 zmage in jim pripisujejo vlogo glavnega favorita za vstop v Premier ligo Islandije. Težko bo, vendar se ne bo predali do konca. Áfram Vikingur! :) bi rekli tukaj Islandci.

KAKO ČIM CENEJE DO ISLANDIJE?
To je čisto informativno za tiste, ki vas v bližnji prihodnosti pot mogoče ponese proti Islandiji. Kot sem sam malo brskal po internetnih straneh, sem našel nekaj mogoče koristnih informacij. Mislim, da je najceneje potovati z letalsko agencijo Germanwings iz Zagreba do Cologne/Bonn in od tukaj naprej za Keflavik (Reykjavik). Cene povratne karte se gibljejo nekje od 300-500 eurov. Druga opcija je iz Ljubljane (Easyjet) do London Stansteda in od tukaj naprej do Keflavika z Iceland Expressom. Ta islandska letalska družba zna imeti včasih cenovno zelo ugodno karto za določen dan. Tudi tukaj pride zelo podobna cena povratne letalske vozovnice. Jaz priporočam 1 opcijo, ki se meni zdi boljša. Pa če je mogoče kdo zainteresiran... :)

V soboto 31.5.2008 ob 17.00 vsi na stadion Matija Gubec, da podprete moje in naše fante! Bili smo prva leta v 2. SNL v isti situaciji kot sedaj, tako, da veste kako in kaj. Pogumno!!! Z VAMI SEM. Krško zeleno Krško, ti si Šampion...

Slikovni prikaz z glasbo 1. del (marec)

0 komentarji: