CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 11. maj 2008

34 javljanje

Zadnje čase si bolj slabo vzamem čas, da napišem kaj. Evo danes si ga pa vendarle bom. Tukaj se mamo fajn, kot nekdaj v našem stanovanju, ko sem živel kot študent v Ljubljani. Vreme? Raje ne bi govoril o tem. Še posebej, ko se spomnin kako je pri nas tam daleč spodaj. Porkamadona :) Večinoma oblačno brez padavin, mogoče kdaj lepo sončno, zadnji petek pa je celo padal sneg :) Noč je dolga nekje 3-4 ure. Nogomet? Ok, delavno. Jutri se začne zares. V sezono grem z mešanimi občutki. Ne vem česa je moja nova ekipa sposobna. Glede na rezultate iz pripravljalnega obdobja bi znalo biti...nič kaj prijetno. Bo treba dati na vsaki tekmi svoj maksimum in uspeh bo prišel. Verjamem v to. Prešnji teden sem staknil lažjo poškodbo levega gležnja, tako, da sem izpustil trening in ne konkuriram za moštvo v ponedeljek. Hrana? Ko gremo na kosilo skoraj ne obstaja drugega kot riba, riba in riba na sto načinov. Upam, da bom vsaj vedno zdrav kot riba :) Ko pa pride vikend si kuhamo doma in pade piščanec, krompirček, testenine, solata in podobno...Kako to naredi moj cimer Aljo. Svaka čast.

V soboto 17.5 dobim prve obiske. Prav fajn se počutim in sem vesel. Islandijo bosta obiskali moja sestrca in Polona. Torej sem v pričakovanju. Lep pozdrav iz Olafsvika

1 komentarji:

Anonimni pravi ...

Evo, tud jst ti bom z neki napisu, tak da boš vedu, da tud sam počekiram tvoj blog! Sicer ne vem kak ste igral al če dobr razumem igrate še danes, vsekakor vam želim srečo v prvenstvu in kar se da veliko uspehov... Morem javno priznat, da čeprav nazadnje nisva bila več tako blizu in si dobra zaradi takšnih ali drugačnih stvari,.... te na trenutke tudi pogrešam, kot pogrešam Rusa, Slavita in ki niso več na dosegu roke... Morem pa ti tud povedat, da v naši slačilnici ni vse kot bi moralo biti... sicer ne morem nikogar direktno obtožiti da je tako kot je, a vseeno mislim, da nam manjkaš tudi ti, ki si znal povezat te mladiče, da smo šli vsaj na žurko ko se je zmagal... mi smo zdej dobil hudo bitko z Zavrčom kot najverjetneje veš, a zvečer nas je šlo na pijačo k Pančotu skoraj 0 in mislim, da je to zelo narobe.... Še enkrat ti želim srečno na Islandiji in se kej slišmo! LP Iz KK Rok