CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 11. junij 2008

43 javljanje


Tako. Recimo, da smo nekje na polovici moje zgodbe na Islandiji. Marskikaj sem doživel nenavadnega in novega ter se iz tega veliko naučil. Niti za trenutek mi ni žal, da sem se odločil za nekaj novega. Če se dotaknem stvari iz nogometnega vidika, se tukajšnji nogomet kar dosti razlikuje od našega. O tem sem že velikokrat govoril. Prva stvar, ki se razlikuje kot pri nas je trajanje sezone. Tukaj se začne nekje sredi maja in se konča nekje do konca septembra, kajti vremenske razmere ne dopuščajo drugače. Gledalci oziroma navijači, ki spremljajo tekme pričakujejo od tebe predvsem borbenost in požrtvovalnost. Nikoli ne odnehajo z vzpodbujanjem, pa ne glede na gibanje rezultata...i to se mi zdi odlično. Osebno sam se trudim vsako tekmo odigrati maksimalno korektno. Rezultat in uspeh pa lahko pride le na podlagi tega. Mesto Olafsvik (pri nas bi temu rekli malo večja vasica), ki šteje nekaj več kot tisoč prebivalcev na dan tekme praktično živi za nogomet. Skoraj pred vsako hišo je na dan tekme izobešena klubska zastava. Izgleda kot, da je praznik. Na tekmah se zbere nekje 200-400 ljudi. Po šestih odigranih krogih ima Vikingur 9 točk, kar ga uvršča trenutno na 5. mesto na lestvici (12 ekip). Lansko sezono je ta ekipa v 22 tekmah zbrala 23 točk. Upajmo, da bo to sezono boljše :)

P.S. danes sem prvič v življenju lovil ribe sam...človek res mora imeti jeklene živce :)

Slikovni prikaz z glasbo 2. del (april)

2 komentarji:

Unknown pravi ...

Najbolj huda slika je pa v pečici!!!!!!!!!! :) :) :)

Anonimni pravi ...

Oj,tudi jaz sem bila letos maja na Islandiji oz.v Olafsviku,tam namreč dela skupina fantov iz Slovenije. Prišla sem obiskat svojega moža.Hišo imajo zelo blizu nogometnega igrišča.V tem času ko sem bila tam je bila dvakrat nogometna tekma.enkrat sem si jo ogledala kar iz balkona naše hiše.Olafsvik je zelo lepo mestece,na tem kraju si lahko ogledaš veliko lepe narave.Islandija je čudovita,oglejte si jo od blizu