CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 22. junij 2008

47 javljanje



Slika iz današnje tekme

Rezultat osmega kroga 1.delid karla
Selfoss - Vikingur Olafsvik 4-0 (2-0)
Ta dan si bom pa verjetno zapomnil za celo življenje :). Zakaj? Zanimivo vprašanje. Pa gremo po vrsti...Zbudil sem se ob 8.50 v lepo sončno jutro. Ker oba cimra danes nista konkurirala za moštvo (eden je poškodovan, drugi pa je izpolnil kvoto 4 rumenih kartonov)sem moral kavo spiti sam. Ob 9.30 je sledil odhod iz Olafsvika proti Selfossu, ki je oddaljen okoli 250 km. Vmes smo se kot običajno ustavili v Reykjaviku, kjer smo imeli kosilo. Ob 14.00 smo prispeli tam (torej 2 uri pred pričetkom tekme). Sledile so priprave na tekmo (taktične, psihične, sej veste kako to gre...). Ob 16.00 se je tekma začela. Na tribuni se je zbralo okoli 400 gledalcev. Kot ponavadi (tukaj na Islandiji) sem igral na poziciji levega bočnega branilca. Vendar to tekmo vsega 45 sekund! Zakaj? Smešno, žalostno, a resnično! Še nismo tekme dodobra začeli in že smo imeli izključenega vratarja po (45 sek) (izključitev je bila upravičena). Tega še nisem doživel.
Prvi težavi je nastopila takoj druga. Ker na klopi nismo imeli rezervnega vratarja (2 vratar je poškodovan, 3 pa je na posoji v drugem klubu) je moral na gol nekdo od igralcev. Časa za odločitev ni bilo veliko, zato sem odgovornost prevzel na sebe (v pogovoru s trenerjem)! Prvič v življenju sem na prvenstveni tekmi stal med vratnicama. In zares je "hecn filing". Borili smo se, vendar smo hitro kapitulirali. Prejeli smo 2 zadetka v razmaku 4 minut. Pri obeh nisem imel nobenih možnosti. V drugem polčasu je začela padati dež in nato rahla toča. Prejeli smo še dva zadetka. Za zadnjega sem kriv jaz, ampak to sedaj ni pomembno. Izgubili smo in to zelo visoko.

Niti v sanjah si nisem mislil, da bom danes bil vratar! Vendar zgodilo se je. Ni mi žal. Glede na to, da noben ni hotel v gol, sem jaz prevzel odgovornost. Enkrat pa je treba tudi to doživeti. Že imam nov nadimek (Jorge Campos). Kaj naj rečem na koncu. Treba je dvigniti glavo, naslednjič bo boljše :) Res je bil neobičajen poraz...

Slikovni prikaz z glasbo 3.del (maj)

0 komentarji: