CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 20. april 2008

29 javljanje


Evo mene. Brez skrbi, še sem živ :) Nisem se javil skoraj ves teden. Ampak nič hudega. Bil je zelo pester in je minil zame zelo hitro, zato bom to navedel kot razlog zakaj nisem osvežil svojega bloga :) V tem tednu smo imeli pravo islandsko vreme (torek, sredo in četrtek je pihal veter skoraj 100 km/h), zato si človek lahko predstavlja kako je trenirati, ko brcneš žogo z vso močjo in se ti vrne nazaj :) Kakšen problem ima človek šele, ko hodi po pločniku in ga hoče veter dobesedno odpihniti. V torek sva si s cimrom privoščila shopping v Stykkisholmurju (peljal naju je naš vratar), ker si je bilo treba narediti malo zaloge s hrano.

Konec tedna se je vreme neverjetno izboljšalo. Bilo je zelo prijetno. Ni bilo vetra in živo srebro se je dvignilo do neverjetnih 10 stopinj celzija. Neverjetno! Prvič odkar sem jaz tukaj :))) ole. V petek in nedeljo smo odigrali 2 prijateljski tekmi v Akranesu. Najprej smo igrali s tretjeligašem in zmagali 3-2 (1-2). To je bila naša prva zmaga v pripravljalnem obdobju! Drugo tekmo smo odigrali proti Stjarnanu iz Reykjavika (nastopajo v isti ligi kot mi) in izgubili visoko z 1-5 (1-5). Obe tekmi sem igral 2. polčas. Nogomet tu na Islandiji se zelo razlikuje od našega (podoben je angleškemu načinu igranja). Igralci so tekaško zelo sposobni, tehnično mogoče malo manj. Veliko je preskakovanja igre (na trenutke pomislim le zakaj potrebujejo vezne igralce). Večina tekem, ki smo jih odigrali smo bili v podrejen položaju, ampak upam, da bo enkrat boljše.

Danes (20.4) je moja mamica praznovala rojstni dan (45 let). Mami vse naj naj ti želi tvoj Miro :) lupčka*

Smo na vezi...

0 komentarji: