CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 12. april 2008

25 javljanje


Zbudil sem se pozno, kajti bila je dolga noč. Današnji sončen dan je minil brez treninga. Dan sem izkoristil tako, da sem se maksimalno spočil. Popoldan sem preživel pri soigralcu, kjer sva si naredila kosilo (dobro je izgledalo), gledala tekmo...Skratka bilo je fajn. Zvečer sva z Aljažem dobila še obiske.

Kot zanimivost naj povem, da se daljšanje dneva iz dneva v dan veča, več kot očitno (polarni dan). Pred mesecem in pol, ko sem prišel na Islandijo je mrak padel okoli 18.30. Sedaj pa se to zgodi okoli 21.30! Prav zanima me kako bo poleti, ko dan ne bo imel noči :)

1 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hey miro care!koncn prsu do interneta !Aja lazo tuki.Citam blog pa je res kul vsaka cast!V klubu te pogresamo!MI MLADI da nebo pomote:D fajn bod pa igraj tak ko znas!ajd mirč uzivi!frendi te cakajo!LAzo