CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 17. avgust 2008

59 javljanje


Rezultat sedemnajstega kroga 1. delid karla
Þór - Vikingur Olafsvik 2-1 (0-1)
Šesti poraz Vikingurja v tej sezoni. V končnici 1 polčasa sem zabil svoj drugi prvenstveni zadetek za vodstvo moje ekipe (bil je to predložek iz kota na drugo vratnico, kjer sem iz okoli 8 metrov z desno nogo zadel levi zgornji kot vratarja). V končnici tekme smo popustili in prejeli 2 zadetka (78. in 89. minuta). Odigral sem vseh 90 minut na položaju levega bočnega branilca.

5 komentarji:

Elena pravi ...

Oooooooooo.Miro. :) Nisem si niti v sanjah misnla da maš ti blog. :) Hehe. Sej veš kdo sm js.al ne? :) Elena..Od Karin.?! :D


Aid.Uživi.Papa

Miroslav Pilipovic pravi ...

Živjo Elena. Veš da se te spomnem...kako ne bi :) Jaz pa blog? Jah, nikoli si nisem mislim, da ga bom tudi sam imel. Če ne bi bil tukaj na severu ga verjetno ne bi nikoli imel..kako si ti? Spomnem se, ko sva te s Karin mogla čuvati :) Sedaj pa vidim, da si že velika punca. Nč, lepo se imej in pozdravi doma. Lp iz Islandije. Miro

Elena pravi ...

Ampak očitno ti pa blog pašeta skupaj. :)

Js..Pa ubistvu super.Izkoriščam še zadnje dneve oz. še zadnje dva tedna počitnic. Potem pa spet (neumna) šola. No.sej bo. :) Pa ti? kako si?


Hehe.Tut js se ja. :) Ja, zdej sem pa že (recimo da) velika. :)
Čeprav je bilo fain ko sem bila mala in takrat ko sta me čuvala. Hehe. :)


Tudi ti se lepo imej.Piši še kaj da vem kaj se dogaja s tabo :)Bom pridno komentirala.
Hvala.Ti pa pozdravi soigralce v mojem imenu. Hehe. :)


Iz Slovenija za Mirota, Elena. :)

Karin pravi ...

kaj je to zdej, neka nova naveza? :)

Unknown pravi ...

Ja karin ne moreš verjamit kak je svet mali. Tvoja tamala pa kar hitro odrašča! :-)))